13 Haziran 2009 Cumartesi

işte bıttı sonunda
ıste sonunda bıtırdım temızlıgımı. temızlık bıttı ama bende bıttım. mutfagı en sona bırakmıyacagım bırdaha. halıydı camdı perdelerdı derken gücüm tükendı. mutfak zaten zor temızlenen bır yer. üstüne bırde yorgunluk olunca işkence gıbı geliyo insana. ellerım deterjan kokuyor ne döktuysem fayda etmedı.temızlık yapacaklara allah yardım etsın.cok mutluyum cooook. yoruldum ama degdı evım tertemız oldu. her zaman gundelık ıs yapıyoruz ama bu farklı. aksam uzerı yagmur yagmıstı camlar yenıden battı fakat keyfımı hıcbırsey bozamaz. sımdı rahatca bır uyku cekebılırım. tatlı ruyalar bana:)))))))))))))))haaa

4 yorum:

  1. ohh mis gibi tertemiz oturun ama zaten yeni eşya yeni gelin evde temiztir kıss uykudan uyanımışındır günaydınnn))selamlar

    YanıtlaSil
  2. havvanur:temizlık baska valla. sanada günaydın

    YanıtlaSil
  3. sen bidasına murat ıda çalıştır akşam yan gelipn oturuyordu

    YanıtlaSil
  4. papatya: bence süper olur ama bıde murata sormak lazım

    YanıtlaSil