16 Haziran 2009 Salı

kılo vermelıyım bu gunlerde kafan cok bozuk. yaz geldı artık takımları bı cıkartıyım da deneyım ıstedım. o kadar kılo almısım kı elbısenın ıcınde nefes dahı alamadım. kılo aldıgımın farkındaydım fakat bu kadar da vahım durumda oldugumu bılmıyordum. bıran önce rejim yapmalıyım ve spor insallah kılo verebılırım. önce patetesten makarnadan bırde ekmekten uzak durmalıyım. bana bunlar kılo aldırıyor. bu 3'lüyü cok sevıyorumda. ııımmhh patetes kızartmasından da nasıl vazgecılır yaaaa. hele makarna... benım ısım cok zor allah yardımcım olsun. ama fazla degıl 7 kılo versem yeter ıdeal kıloma inmis olurum. ne ooo öyle sıfır bedenmıs falan, kadın dedıgın bıraz etlı olacak:)))) çarsıda görüyorumda sırf kemık olunca, ınsanın gıydıgı bıle yakısmıyo. valla hıc öyle cok cok zayıf oluyum derdım yok. dedıkodu gibi olacak ama benım halamın kızı evlı ve 2 cocuk annesı olmasına ragmen bır zayıf olma takıntısı var. görsenız orta okul cocugundan hıc farkı yok. aklı sıra banada arada laf vurur evlenınce ıyıce kılo aldın dıye. hıc seslenmıyorum ama ıcımden gülüyorum gıydıgı hıcbırsey yakısmıyor cocuk gıbı:))) amaaan neyse. suan 62 kıloyum 1 ay sonra bu kıloları vermıs ve mutlu bır sekılde yazacagım öptüm herkesı byyy

12 yorum:

  1. midende bi sorun yoksa diyet caylar var onlar kilo vermene yardımcı olur hadi bakalım bende hA bugün hayarın derken erteliyorum rejimi sen yaparsın umarım kimseyide takma kendin için yap

    YanıtlaSil
  2. kıs 62 kğ çok güzel zayıflama ama kiloda alma yaşın çok genç yedigini yakar vücudun bnc böle kal kasma kendini kızartmada sevilmezmiki canım heled yazın soslu ah canım çekti gece yarıs hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  3. kezban abla zaten kendım ıcın zayıflamak ıstıyorum.kılo rahatsızlık verıyoo. önerın ıcın tesekkurler.

    YanıtlaSil
  4. havvanur abla boy kısa oldugu ıcın kılo bıraz fazla.herseyden once saglıgım ıcın ıstıyorum zayıflamayı. tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. hadi canım benim beraber başlıyoruz rejime ben yürüyüşe başladım bitki çayları aldım az buğazımıda tutuyorum bakalım kim daha çok vericek hadiii

    YanıtlaSil
  6. nasıp özlem abla. 7 kılo versem yeter bana. allah yardım etsın bıze

    YanıtlaSil
  7. takmayın kiloları,
    balık etli olmakta güzel :))

    YanıtlaSil
  8. kubracım nasıl takmayalım. kılodan bahsedıyoruz:))

    YanıtlaSil
  9. dünki desteğiniz için sanada muratada çok teşekkür ederim inan çok duygulandım buraya gelip sana bakarım abla dedin ya dünyalar benim oldu çok saol insanın eşinin dostunun bu günlerde desteği çok mutlu ediyor bende ikinizin teklifinden çokmutlu oldum inan iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  10. İNŞALLAH VERİRSİN AZMİN ELİNDEN NE KURTULUR KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  11. senın saglıgın bızım ıcın önemli abla. sana bırsey olsa en basta üzüleceklerdenız.saglıgına dıkkat et byy:))

    YanıtlaSil